Re: dysk - tragedia [opinia ogólna o koncernach]

Autor: .: Grzegorz (ramones_at_op.pl)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 18:24:10 MET

> dlatego, że panuje przesąd: Samsung i LG jest be... LG wyrobiło sobie [z
> moich obserwacji]

Przesądy ciągną się latami i nie są bezpodstawne.
Kiedyś dyski Samsung to była taka szmira, ze nie pytaj. Najprawdopodobniej
aktualne wyroby są dobre, bo szmira na dłuższą metę rozłoży kazdą firmę
finansowo.
Ja jednak mam urazę do samsungów, choć osobiście nigdy takowego nie miałem.
Napędy optyczne samsunga też pozostawiały wiele do zyczenia, jak też innych
znanych i markowych firm typu Asus. Wysoka awaryjności, braki
kompatybilności itp...
Zajrzyjmy do żródła: od czego zaczynały swoją rynkową przygodę obie firmy?
Asus chyba od płyt głównych, Samsung - ja nie wiem, możektoś wie...... ?
Chodzi o to, ze ogólnie sporo wadliwych produktów produktują te firmy ,
które zajmują się szerokim asortymentem.
Samsung i Asus produkują od A do Z własciwie, stąd niektóre tyopu produktów
są do bani.
Dobre za to są w innych, tych które są robione bardzo długo. Nie wiem jak
długo samsung robi monitory, ale te akurat uważam za wysokiej jakości. Itd,
itd....
Reasumując: jestem zwolennikiem posiadania produktów firm specjalizujących
się i produkujących jeden, dwa max trzy asortymenty. Stosuję się do tej
zasady i jak na razie nigdy nie zawiodłem. Jeśli taki LG robi mydło i
powidło, miejmy pewnośc, ze jakość wielu pozostawi wiele do zyczenia.

Pozdrawiam
Grzegorz