riva tnt 2...

Autor: Andre (andrehull_N.O_S.P.A.M__at__USUN_poczta_TO_.fm)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 18:10:10 MET

witam!

mialem w kompie caly czas karte riva tnt 2 m64 i dzialala bardzo dobrze ale
kupilem nowa (radeon) i wlozylem ja do tego kompa. teraz radeon jest w nowym
kompie a riva wrocila do starego i mam z nia maly problem... otoz jest jakis
taki zolty obraz... zarowno w biosie jak i w windows.... tak jakby nalozyc
zolta warstwe w photoshopie ;) co to moze byc? karta poszla mi sie popsula?

pozdrawiam
Andre