Re: Obudowa Chieftec ?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 09:47:12 MET

"Norbert" <norbert.kaminski_at_wp.pl> wrote in message
> W artykule news:bqjbus$ot0$1_at_news.onet.pl,

> Ja mam bardzo dobre zdanie i wcale nie zaluje wydanych 570zl.
> Obudowy sa wrecz genialne , szczegolnie rozwiazania wewnatrz.
> Wypowiadam sie tu o bigtower bo taka mam, co do mniejszych nie wiem.

Rowniez nie zaluje wydanych ok 560zl (Big Tower srebrna- MA-01), aczkolwiek
przez te fajne rozwiazaniu ulatwiajace grzebanie jest wiecej czesci
ruchomych, przez to komp jest bardziej podatny na wibracje...a wibruje mi
troche hdd :(
Moim idealem obudowy pozostaje stary dobry Chieftec FT-01 - i blachy
solidniejsze niz teraz, a jedyna wada to brak zdejmowanych scianek bocznych.

pzdr
Zbyszek