Re: dysk - tragedia

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 15:36:38 MET

"marcus075" <znephf075_at_ky.jc.cy> wrote:

> dlatego, że panuje przesąd: Samsung i LG jest be... LG wyrobiło
> sobie [z moich obserwacji] taką opinię szczególnie wśród "młodych
> użytkjowników" komputerów. A Samsung nie wiem czemu ma taką opinię,
> ale robi [wg mnie] bardzo, bardzo dobre dyski:)

Bo Samsung robil _bardzo_ awaryjne dyski i napedy optyczne. Obecne dyski
Samsunga sa niezle juz nie maja takiej awaryjnosc ale wydajnosc dalej
srednia no i 7200 grzeja sie strasznie (mialem niedawno prze krotko
samsunga i nie przypadl mi do gustu). Przy roznicach cenowych nie widze
powodu zaprzatac sobie glowy dyskami Samsunga, no ale DGCC. A napedy
optyczne to dalej ma slabe.

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,