Re: 120V miedzy pecetami;

Autor: Miiiixxo (mixxos_at_ANTY-ANTYwp.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 09:17:02 MET

szpon napisał(a):

> A próbowales kiedys otworzyc obudowe i trzymajac ja jedna reka
> (koniecznie dotykajac niepomalowanego [nieizolowanego] metalu),
> dotknac druga np. do kaloryfera (ale tez w miejscu gdzie np. farba
> jest zdarta)? Fajne laskotanie po lapkach ;-)

a ja mialem jak bylem maly(mam) taka pradniczke na korbke wielkosci
dloni -i jak ktos chcial sie podkrecic... :P:P;)
tez cos kolo 120V (nie po lpkch tylko po calym ciele........

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<