Re: trzaski w głośnikach CREATIVE

Autor: Roman Łukaszek (grzegorz.lukaszek_at_xl.wp.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 06:58:45 MET

Właśnie że są już podłączone przez listwę z filtrem przeciwzakłóceniowym i
nic dalej to samo. Poza tym wcześniej użytkowałem zwykłe głośniczki samsunga
i nie było żadnych zakłóceń. Ale może to wina innego mocniejszego
wzmacniacza. Albo Creativ dał plamę projektując mało odporny na zakłocenia
zasilacz.
Dzieki za poradę. Spróbuję jeszcze podłączyć je z innej fazy zasilania.