Re: Dysk twardy

Autor: 666 (j666_at_noabuse.op.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 23:15:07 MET

To był pewien skrót myślowy: płyty ze złączem AGP pochodzą z lat, w których standartem już było rozpoznawanie HDD do 32GB co najwyżej po lekkiej aktualizacji BIOSU.
Większość z tych BIOSów da się zaktualizować tak, aby zobaczyły do 137GB.
Przy chipsetach VIA dodatkowo są problemy z ustawieniami DMA, najnowsze BIOSy też sobie z tym radzą.
JaC