Re: Płyta gł. i obsługa dysku 30GB

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 23:02:09 MET

"ZiLas" <zilas_at_tlen.pl> wrote:

> czy ten chipset obsługuje takie dyski. I tu pada odrazu moje pytanie.
> Czy BX-PRO/100 będzie obłsugiwał takie dyski??

To zalezy od biosu w plycie musial bys sprawdzic na stronie producenta. Po
nazwsie to by wskazywalo na jakiegos PC-Partnera, PC-chipsa, Eupe i inne
szity na jeszcze wiekszym szicie BX-celu :/ IMO nie warte 100zl...

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,