Re: ECS K7S5A i resetujacy sie bios

Autor: dziubek (dziubek_at_NOSPAM.chwalowice.eu.org)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 23:04:32 MET

Hmm
jesli checsz do nie wsadzic jakiego athlonka to z nimi roznie bywa i mzoe
byc problem taki jak opisalem choc sam mailem taka plyte przez ponad 2 lata
i sprawowala sie bardzo dobrze z ta roznica ze mialem pod nia pier durona
900 a potem durona 1200 i nic absolutnie nic sie nei dzialo .
ale widze ze albo te nowsze maja jakeis ale albo nie trawia athlonow choc
sam nie wiem co ale pod duronem zadne problemy u mnie nie wystepowaly.
prosze innych o skomentowanie :)

pozdrawiam

dziubek