Re: wiatrak pada - pomocy!

Autor: Piotrek (padre_at_poczta.fm)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 22:06:32 MET

Użytkownik "Jozef" <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem jak to wygląda, ale zwykle gdy radiator jest przyklejony to
> jest możliwość odkręcenia samego wiatraka od radiatora.

    Na tej karcie jest tak ze wiatrak jest wewnatrz radiatora (cos jak orb,
tylko dodatkowo
czesciowo zakryty tez od gory, nie widze mozliwosci zdjecia tego pancerza),
wiec ew bede musial odlepiac nalepke 'na zywo' na karcie. A taki olej to nie
wycieknie/nie zrobi zwarc/wiatrak nie rozpyli go po calej obudowie?