dziwne wady monitora LG FLATRON 700B

Autor: Iwan (slaweklubin_at_wp.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 19:37:13 MET

Cześć
Chciałby przedstawić tą drągą mój problem z nowo zakupiony monitor LG
flatron f700b. Jestem z niego niezadowolony, ponieważ posiada pewne
wady, które przeszkadzają podczas codziennej pracy. Występuje w nim
zniekształcenie obrazu w górnej części ekranu tj. spłaszczony jest górny
obszar ekranu na całej długości o szerokości 1,5cm, wygląda to tak, że
gdy uruchomię np. edytor tekstu lub przeniosę ikonę w górną część ekranu
to widać gołym okiem że ikona lub pasek narzędziowy się zmniejsza do
tego stopnia że jest on zmniejszony. W innych miejscach nie występują
zniekształcenia tego typu. Wada ta występuje we wszystkich
rozdzielczościach i częstotliwościach odświeżania. Jakie kolwiek próby
regulacji OSD tej wady nie dają skutków. Drugą wadą tego monitora są
plamy co powoduje, że ekran jest w tych miejscach ciemniejszy. Trzecią
wadą jest delikatna mora, która pojawia się podczas dłuższej pracy z
monitorem przy rozdzielczości 1024x768 85Hz, ale czasami występuje po
pierwszych minutach pracy. Czwartą wadą jest niestabilność ekranu tj.
gdy minimalizuje i powiększam okno aplikacji lub gdy przeglądam zdjęcia
to obraz pulsuje i zwiększa się jego obszar wyświetlania. Piąta wadą
jest to, że przy dłuższej pracy zaczynają boleć oczy. Wszystkie te wady
przedstawiłem u sprzedawcy, który sprawdził to i przyznał mi rację.
Serwis twierdzi że na 95% tak musi być. Co o tym sądzicie?????.
Proszę o kontakt

Iwan