trzaski w głośnikach CREATIVE

Autor: Roman Łukaszek (grzegorz.lukaszek_at_xl.wp.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 19:39:06 MET

Zakupiłem super zestaw głośników Creative 6.1 (tak muślałem że jest super).
Po około miesiącu użytkowania pojawiły się dość głośne i niemiłe trzaski na
wszystkich kanałach wraz z subwooferem. Nie są to zakłócenia z kompa gdyż
problem ten występuje równierz przy całkowitym odłączeniu sygnału
(wyciągnięciu przewodów z karty muzycznej) i wyłączeniu wszystkich innych
urządzeń.
Defekt jest na tyle paskudny że ujawnia się w różnym czasie i po
dostarczeniu sprzetu do serwisu żadnych wad nie stwierdzono.
Czy ktoś ma podobny problem z tymi głośnikami i jaka może być tego
przyczyna?
Moim zdaniem to są jakiegoś typu przerwania styku na masie, jednak sprawdzić
tego nie można gdyż głośnik basowy w którym znajduje się cały układ
wzmacniacza jest nie rozbieralny.