Re: Pytanie do użytkowników płyty MSI K7N2 DELTA-ILSR nF2

Autor: wuja (grawo.nie.lubie.spamu._at_.gazeta.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 19:31:30 MET

Dnia Tue, 2 Dec 2003 14:39:28 -0000, Wojtek Dzwonek
<wojtek_dzwonek_at_poczta.onet.pl> napisał:

> Cześć,
> Mam pytanie do użytkowników MSI K7N2 DELTA-ILSR nF2,
> jakie są wasz opinie (pozytywne / negatywne) o tej płycie?
>
> jaka będzie różnica w szybkości między tymi dyskami?, warto dołożyć na
> dysk
> SATA?)

Mam tą płytę od 1,5 miesiąca z Athlonem XP2500+ , Kingston 2x256 PC3200
FSB mam ustawione na 200, mnożnik 10, pamięci oczywiście na 400Mhz. Chodzi
w zasadzie bezbłędnie. Wyjaśniam dlaczego "w zasadzie": otóż chodzi ale od
pewnego czasu są problemy z włączeniem rano jak jest zimny (temp. pok ok.
22°C), D-Bracket pokazuje czasami 1-szy błąd - procesor, innym razem 3-ci
błąd - pamięć, i tak po trzech czterech próbach włącza się już normalnie.
Dzieje się to niezależnie od tego czy ustawię taktowanie nominalne, czy
"podkręcone", próbowałem różnych napięć i bez różnicy. Przez przypadek
parę dni temu nie wyłączyłem listwy zasilającej po wyłączeniu kompa
wieczorem i rano odpalił od razu. Z lekka oniemiałem ale teraz jak włączę
listwę 15 min. przed uruchomieniem komputera to jest ok - startuje od
kopa. Cuda jakieś czy inne chochliki?????
Dodam jeszcze, że sprawdzałem na trzech zasilaczach(aktualnie mam HuntKey
400W)
Do dysku SATA jeszcze nie doszedłem (mam Seagate 80GB, 7200rpm - chodzi
przyzwoicie tzn. ciiichuuuuteńko), ale kupując tą płytę (a nie "gołą"
wersję) miałem na uwadze dokupienie w przyszłości dysku SATA.
Dźwięk, sieć - OK.
Łatwość aktualizacji BIOS - automatycznie w Windowsie.
W sumie złego słowa nie dam powiedzieć.

Kupowałem identyczny zestaw razem z kolegą i u niego chodzi bezbłędnie.

BTW. Może ktoś już się spotkał z kłopotami z "zimnym" startem?

--
Pozdrowienia
Wojtek