Re: plyty glowne jaka?

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 19:08:12 MET

Dziki wrote:

> Witam.
> Mam problem.Tzn kumplowi w sklepie chca wcisnac do zestawu plyte
> glowna Asrock k7vt4 kt333 socket a za heh 165 zl.

Bardzo rozsadnie. Jedyny procesor jakiego ta plyta nie obsluzy to
Athlon XP 3200+ na FSB 400MHz. Mozna bez tego zyc. Pracowalem na tej
plycie i w tej chwili nie mam wiekszych oporow azeby ja komukolwiek
polecic. Przyszlosciowo jest wystarczajaca. NArzekac na nia moga
overclockerzy oczywiscie bo nie jest to plyta rozwinieta pod tym
wzgledem, ale udalo mi sie na niej podkrecic Durona 1600 na 2000 bez
wiekszego problemu. Jezeli kolega nie ma kase i ma dylemat cy kupic tak
tania plyte to naprawde nie ma sie o co martwic. Brakuje tej plycie
takze SATA, Firewire i podobnych bajerow ale na plyta z tymi funkcjami
trzeba wydac conajmniej 350 zl