Re: Abit BE-6 II i WD 120GB..

Autor: Smoq (smoq__at_USUN_TO.poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 17:27:38 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości

> Też słyszałem od znajomego ze sklepu komputerowego,
> że są problemy ze Seagate i HPT.

A ja kiedys przezylem takie problemy (ale na HPT 366). 5 barracud padlo w 2
m-ce :-) I nie byl winny zasilacz, bo w akcie desperacji wymienilem
zasilacz. Zmienilem na WD z serii BB i problemy zniknely. A seria BB to
prawie to samo, co JB, tyle ze 2MB cache i mniejszy transfer wewnetrzny.
Inna tez ilosc talerzy.

Smoq