Re: 9600pro

Autor: Tomasz M. (vepar_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 16:14:07 MET

> Zakupiłem Radeona 9600pro, lecz kości pamięci są prostokątne. (choc
> parametry prawidłowe). Na znalezionych zdjęciach w sieci pamięci w tych
> kartach są kwadratowe (BGA). Czy ma to wpływ na działanie czy parametry
> karty?

BGA sa chyba drozsze i lepiej sie sprawdzaja w kartach o duzym taktowaniu
pamieci
i tam gdzie wymagane sa male czasy dostepu do pamieci

poza tym osoby ktore podkrecaja karty graf. bardzo sobie chwala jesli pamiec
jest BGA

to zdjecie ktore widziales moglo byc z markowej karty z np 128mb a Twoja
moze byc
mniej markowa i miec tylko 64mb (zgaduje) i producent chcial zaoszczedzic

dla przykladu link (kiepski producent ale akurat sam mam te pamieci wiec
dlatego link)
http://www.etron.com/ddr%20sdram.htm

Tomek