Re: problem z powłoką antyrefleksyjną

Autor: SM (antispam_sebolcs_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 16:15:07 MET

> Domagaj się od pracodawcy wymiany monitora na nowy.

Hehe, niestety to nie wchodzi w rachubę - cóż - takich czasów dożyliśmy:(

> Ten monitor zapewne nie spełnia żadnych norm, jeśli chodzi
> o szkodliwość pracy z nim.

Hmmm, tutaj akurat nie jestem tego pewien, bo powłoka antyrefleksyjna nie
działa jak filtr. Zapobiega IMHO odblaskom, ale i tak pracuję w dość ciemnym
pokoju.

> Jeśli wymiana monitora nie wchodzi w grę, to trzeba co najmniej
> postarać się o dobry filtr do niego, ale dobry filtr też trochę
> kosztuje, nie wiem, czy to się w ogóle opłaca.

Filtr tu nic w tej chwili nie załatwi, bo na kineskopie są resztki tej
powłoki i nie wiem, czym usunąć ją do reszty - ale żeby nie zniszczyć
kineskopu!