problem z powłoką antyrefleksyjną

Autor: SM (antispam_sebolcs_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 15:51:45 MET

Mam taki pewien problem. Otóż w pracy dostałem stanowisko z dość dobrym
kompem, ale niestety dobry dość monitor (Samsung 900NFI) ma jedną przykrą
wadę. Otóż kiedyś ktoś podczas czyszczenia porysował powłokę
antyrefleksyjną i jako, że mu to przeszkadzało (te rysy) - spróbował ją całą
usunąc.
Efekt jest taki, że na kineskopie pozostała duża plama niestartej do końca
powłoki antyrefleksyjnej, która to drażni okrutnie.
Czy ma ktoś jakiś pomysł, aby usunąć ją w jakiś mało problematyczny sposób
raz na zawsze? I żeby przy okazji nie załatwić na amen kineskopa? Nie
sądziłem, też, że powłoka ta jest tak ciemna:)
Ma ktoś jakieś pomysły?
pozdr. Sebek