trzaski z DVD

Autor: Lucasdm (x007_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 15:39:51 MET

Witam,

od jakiegos czasu podczas ogladania filmu z DVD na kompie, po chwili slychac
coraz glosniejsze trzaski, az dochodzi do tego ze ludzie mowia jakby przez
rure (takie przesterowania). Jak sie pomiesza w ustawieniach audio (np
rodzaj glosnikow) to znowu przez chwilke jest ok, a potem coraz gorzej. Mam
wrazenie, ze to sie popsulo jak cos zaintalowalem (DirectX, DivX, jakies
sterowniki - nie wiem). Czy mozecie mi podpowiedziec co powinienem
wymienic/przeinstalowac/zbadac ???

Sprzet:
DVD Toshiba SD-M1712
Karta audio na plycie glownej - Asus na chipsecie Nvidia (AMD).
System: Windows XP Prof.

Dzieki i pozdrawiam
Lucasdm