ASRock K7VM4 - problemy - proszę o jakąś pomoc.

Autor: Jack (fjacek_at_go2.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 12:55:39 MET

Witam Wszystkich

Mam płytę ASRock K7VM4 (jeśli chodzi o jej parametry - dla mnie OK), ale od
początku po posadzeniu systemu (Windows 2000 Pro) PL, kiedy pomieszam na
kompie dłuższy czas zawiesza się i nic tylko reset go ratuje.
Wymieniałem już pamięć, HDD, procesory - i tak na Duronie 800 działałem
przez
3 dni i było OK, na Athlonie XP 1600 też raczej dobrze a na moim Athlonie XP
2000 kicha.
Oddałem procesor do serwisu i twierdzą że jest dobry. Dałem go kumplowi na
kilka dni
do ECS-a i chodził extra - już nie wiem w czym może być problem.
Moja konfiguracja:
Athlon XP 2000, HDD Samsung 80 GB, Obudowa z certyfikatem pod K7 i P4,
DDR 256 333 MHz, no i ta płyta ASRock K7VM4.
Bardzo proszę o jakieś wskazówki, jak rozmawiać w serwisie (bo oni złożą
wszystko do kupy na godzinę i jak działa to koniec).

Z góry dziękuję
Pozdrawiam
Jacek