Asrock K7VT4-4X i resety kompa ://

Autor: Barti (wassupp_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 12:09:57 MET

Witam jestem posiadcyem tej o to plyty glownej Asrcok K7VT4-4X no i mam tak
ze resetuje mi sie bez wiekszej przyczyny komputer sprawdzalem go prime 95
po 6,5 h dzialania nic nie wykrylo 0 bledow ..co najlepsze po resecie nie
dziala myszka ani klawiatura dopiero po nastepnym ponownym uruchomieniu
zaczyna dzialac.
Dodam ze na poczatq mialem tez problemy ale zmienilem ram na kosci Specteka
256mb/333MHz i teraz mi dziala o wiele stabilniej tylko te resety
.....zasilacz tez sprawdzilem dla pewnosci i jest ok .... wiec moze ktos tez
mial takie problemy ?? i wie co jest zrabane
thx 4 help

POzdrawiam Barti

Athlon1600XP-Asrock K7VT4-4X- DDR Spectek 256mb/333MHz -Maxtor6Y060L0