Re: Dysk 80 GB - ktory kupic?

Autor: Sniper (sniper10000_at_nospam.onet.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 11:36:41 MET

Użytkownik "stefe" napisał:

> trzymasz wazne dane na jednym dysku???

Kiedyś trzymałem, bo nie miałem ani nagrywarki, ani dodatkowego dysku. Teraz
też trzymam, bo mam łącznie ok. 0,5 TB dość ważnych danych na 8 dyskach. W
pracy wysupłałem ok. 200 GB na serwerze na absolutnie najważniejsze rzeczy.
Reszta siedzi praktycznie bez żadnego backupu. Nagrać tego na płytki nie
mogę, bo w ciągu tygodnia zmienia się zawartość sporej części tych zbiorów.
Z moich kalkulacji wynika, że musiałbym wypalać ok. 200 płyt CD-RW
tygodniowo. Czasu i chęci niestety na to nie mam. Pocieszam się tym, że w
kompie mam maksymalnie 6 dysków jednocześnie. 2 leżą osobno. Nawet gdyby
któregoś szlag trafił, to *mam nadzieję*, że reszta przeżyje.

> prawdopodobienstwo, ze padna wszystkie HD naraz
> jest raczej male... a pare zloty za nastepny HD..
> przynajmniej jeden dodatkowy... to raczej zaden
> wydatek w porownaniu z tym co mozna stracic.

Wydatek raczej jest i to dość poważny. Póki co, w najbliższy weekend
wymieniam WDC 120 GB na 160 GB. Niewiele to da, ale będę mógł przeznaczyć
jeden malutki dysk (40 GB) na backupy.

--
Pozdrawiam,
Sniper