temp. procka

Autor: cobrizo (cobrizo_nospam__at_aster.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 11:43:06 MET

Witam,

Mam 2400+ i temperatura ma ok. 50C. Czy to aby nie za duzo? Wiatrak mam
jakis arctic-cooling co reguluje niby sam ilosc obrotow. Wiatrak ma ok. 2000
obrotow i chyba to jakos malo jak na moj gust. Jak to zwiekszyc? Mam plyte
Soltek SL-75FRN2. Pytanie: czy ta plyta ma jakies sensory co reguluja
obrotami wiatraka??? Jesli tak to jak to wylaczyc? Chcialem go podkrecac,
ale boje sie o ta temperature. Jeszcze jedno pytanie: ile naklada sie tej
pasty na procesor. Z tego co pamietam nalozylem malutko, taka cienka warstwe
tylko.
Jak ktos wie jak to rozwiazac to pomozcie prosze.

cobrizo