Re: radeon 9700 built by ati opinie

Autor: Kokopiko (bzyk[NO_SPAM)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 11:12:00 MET

> Ostatnio zauwazylem, ze w Komputroniku pojawily sie 2 nowe pozycje Radeon
> 9700 z czego jedna w cenie 1060 zl hmm cena atrakcyjna.
> Co prawda czestotliwosci sa mniejsze niz standard ale ... stosunek jakosci
> do ceny dosc ciekawy (IMHO)
> Czy ktos z Was mial do czynienia z tym produktem i moglby cos wiecej
> powiedziec?
> Powoli dojrzewa we mnie mysl zakupu tejze karty, hmm w tej samej niemalze
> cenie mozna Komputroniku zakupic Radeona 9600 xt, zle za to 4 potoki
tylko.

Ja przestałem wierzyć w producentów kart graficznych. Płyta główna,
rozumiem, ASUS to ASUS. Jednak mój sąsiad ma Herculesa R8500, a ja kupiłem
SUPERGRACE R9100 i jakość obrazu na takim samym monitorze jest sporo lepsza
na badziewnym SUPERGRACE. Potem znalazłem nawet test mojej karty SUPERGRACE
na benchmark.pl, pobiła wsyztskich w swojej klasie.