DualDDR400, Abit NF7 , Ratunku !!!

Autor: Artur Basiura (basiura_USUNTO__at_sawan.com.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 10:41:50 MET

Witam

    Jestem szczęśliwym posiadaczem ( no prawie ) płyty Abit'a NF7, Athlona
Barton 2500_at_3200, oraz 2 pamięci DDR 256MB/400. Wszystko fajnie chodzi
tylko pojawia sie problem jeśli płyta pracuje w trybie DualChanell przy
pamięci DDR400. Komputer ładnie startuje i przechodzi pomyślnie wszystkie
testy, tylko przy starcie windowsa XP pojawia mi się niebieski ekran :-].
Żeby było fajniej problem ten nie występuje jeśli pamięci pracują normalnie,
NIE w trybie DualChanell z magistralą 400 Mhz, oraz w trybie DualChanell
tylko z mniejszą częstotliwością 333 Mhz.
   Ma ktoś jakiś pomysł ??

pozdrawiam
    Artur

PS: Pamięci sa z tej samej serii (sprawdzone), producent Kingston czy coś w
tym stylu ;-), czyli wygląda na to że wszystko powinno dobrze działać.