Re: Wybór konieczny....

Autor: MrRoger (MrRoger_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 01:23:34 MET

Uzytkownik .: Grzegorz, legitymujący sie adresem e-mail ramones_at_op.pl
napisał(a):

> Nic to nie ma z wprowadzaniem ludzi w błąd bufonie.
> Typowe dla Krzysiów....

Ja tylko pytałem o opinię na temat karty, a tutaj widzę, że dac noże to sie
pozabijacie ;-)
Czyli powtarzając sie raz 500-setny
Albo Radek 9200 64MB / 128bit
Albo GF3 450
Ceną są bardzo zbliżone więc wyboru dokonam dzisiejszej nocy (chyba)
postaram się żeby któraś mi sie przyśniła- i będzie to chyba ATI.
Dziękuję wszystkim za dyskusję, rady, opinie, nakierowanie na trop i adresy
testów !!
Diki MOC to ALL

--
Roger