Re: Dwie karty muzyczne

Autor: Marek Tomczyk (tunol-ANTYSPAM_at_chelm.gda.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 09:38:38 MET

Użytkownik Cezary Grabowik napisał:
> Czy istnieje mozliwosc zainstalowania na jedym kompie dwoch kart muzycznych,
> w konfiguracjach:
> 1. karta na plycie + karta w slocie lub
> 2. dwie karty w slotach.
> tak aby na kazdej z nich mozliwe odtwarzanie dzwieku z innej aplikacji,
> konkretnie ogladanie TV z tunera + wyswietlanie filmu na normalnym
> odbiorniku TV (problem bynajmniej nie wydumany ale konicznosc zyciowa :).

Ostatnio stanąłem przed problemem podłączenia dwóch gitar elektrycznych
do kompa i właśnie musiałem zamontować drugą karte dźwiękową. Znalazłem
w szafie starą FM801, włożyłem, odpaliłem kompa i bez żadnych problemów
udało mi sie skonfigurować efekt gitarowy aby korzystał z wejścia na
FM-ce a wyjścia na SB128, oraz aby z drugiej gitary dzwięk brał z SB128
i puszczał na wyjście tej samej karty. Wystarczyło do tgeo celu odpalić
dwa razy ten sam program i w opcjach można ustawiać przeróżne ustawienia
dźwięku.

Tylko jeden zgrzyt wystąpił. FM-ke włożyłem do ostatniego wolnego slotu
PCI na płycie, i wydaje mi sie ze coś gdzieś z czymś się gryzło, gdyż
przy odpaleniu jakiejkolwiek gry komputer sie resetował (na pewno nie z
winy zasilacza, dokładałem jeszcze cztery dyski w macieży kiedyś i nie
było żadnych problemów). Wie ktoś może jak to rozwiązać? Dwie karty są
mi potrzebne właśnie do dwóch gitar, a to jest mało praktyczne
wyciąganie jednej z nich na czas gry w Medal Of Honor.

No ale wracając do tematu. Każdy _dobry_ program korzystający w jakiś
sposób z karty dźwiękowej powinien umożliwiać ustawienia wejście i
wyjścia dźwięku. Jeśli twój tego nie potrafi, to moze spróbuj jakiegoś
innego.

--
Pozdrawiam
Marek Tomczyk