nowy PC nie działa

Autor: deop (deop_at_o2.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 08:32:45 MET

Sprzęt:
płyta ECS KT600-A
CPU Athlon 2000 XP OEM + wiatrak
RAM Elixir 512 MB DDR 400
Radeon 9200 128 MB
obudowa ATX, zasilacz 300W.

Poskładałem wszystko, włożyłem jeszcze napędy - i nie działa.

Objaw jest taki - włączam zasilanie (jest tylko włącznik na obudowie, brak
I/O z tyłu),
ruszają wiatraki - procesora, obudowy, zasilacza (czyli ten jest ok),
następnie po kilku sekundach komp. się wyłącza, nawet do BIOSu nie wchodzi,
na ekranie monitora jest NO SIGNAL i tyle.
Po wyjęciu karty graficznej zaczyna piszczeć BIOS - przynajmniej PC Speaker
działa :-)
Nadminiam, że wszystkie części są ze sklepu, kartę grafiki już sprawdziłem w
innym komputerze, RAM też.
Kabelki wyglądają być dobrze podłączone.

Co może być przyczyną???