Chieftec 360DF ekstremalne wyciszenie

Autor: Teo (tee9o_at_interia.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 04:50:54 MET

Witam
Mam zasilacz Chieftec 360DF, troche go wyciszylem - wentyl wdmuchujacy
chodzi na 5V (standardowy Sunon 80x80x10), a wydmuchujacy to PAPST
8412NGLV. Jednak ciagle zasilacz jest zrodlem najwiekszego halasu
(sprawdzalem). Chce wlutowac taki sam opornik jak na Sunonie, albo
wyprowadzic zasilanie na zewnatrz i na stale dac 7V lub 5V (jesli przy 7V
bedzie cisza to tak zostanie).
Mam pewne obawy: czy zasilacz nie bedzie sie przegrzawal jesli ustawie
wiatrak na 7V albo 5V?

W sumie to nie wiatraczek tak halasuje tylko szum przeplywajacego
powietrza. Zastanawialem sie nad dostosowaniem Chiefteca do WC.
Probowalem znalesc cos na temat dostosowania zasilaczy do WC ale nic nie
znalazlem.
Bede wdzieczny za linki moga byc w jezykach pl, d albo uk. Szczegolnie
interesuje mnie jak zamontowac blok wodny i co nalezy chlodzic.

Jeszcze jedna sprawa. Szukam mat wygluszajacych (byle nie bitumiczne)
Grubosc max 1,5cm, chropowata powierzchnia w kasztaucie "piramid".