Re: Komp sie sam wylacza

Autor: Dino (babaexs_at_yahoo.com)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 00:40:59 MET

> Pierwsze co powinieneś zrobic, to sprawdzc w dzienniku zdarzeń co ci
> sygnalizuje system - albo w ogóle wyłaczyc restart po wystąpieniu błędu
> - wtedy przynajmniej bluescreena zobaczysz. Ale to na wypadek gdybys
> miał win 2000/XP. Jak mi zdychał zasilacz, to komp mi gasł i były
> problemy z ponownym rozruchem... A co do przyczyn sprzętowych, to tak
> sie dzieje np przy przegrzanym procku. Słowem - brak danych...

oki znalazlem ten moment i napisalo ze qsystem dokonal ponownego rozruchy po
operacji wykrywania bledow, wynik tej operacji ..................zapisano w
minidump\mini120103-01.dmp
no dobrawsio fajnei tylko jak teraz odczytac ten pli k zebym wiedzial co
powoduje ten blad albo jak doniego doszlo,
 przypominam ze rstartuej sei komp sredni raz w tygodniu bez wzgledu na
obciazenei procesora.
dziex
/W/