Re: Co sądzicie o moim zakupie?

Autor: Waldeusz (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 00:06:48 MET

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> napisał w wiadomości

> Jeżeli tak to ciężko powiedzieć cos dobrego o tym komputerze poza tym,
> że jest pod każdym względem szybki i na pewno wystarczajacy. Ale
> takiego kompa dało sie kupić conajmniej 1000 taniej opierając go po
> prosut na platformie AMD. IMHO wystarczyłby Athlon XP 2000+ + lepsza

Dokladnie - ja np. poskladalem tak :
Plyta A7N8X - delux
2x256 RAM tanie, ale przetestowane ;)
Athlonek 1700_at_2600
WD 120 8MB serial
CDRW Liteon x52
Buda chieftec - 420 zasilacz
(reszty klamotow nie wymienialem wiec o nich nie pisze)

> karta graficzna(R9600PRO) i komputer dalej byłby świetny.
tu mam slabiej - R7500 AinW od herkulesa - dla moich potrzeb starcza
no i ma DVI co zaspokaja 17" IIyame LCD ;)

>Pamięci nie
> wiadomo po co kupiłaś HyperX.
Maja ladne radiatorki ?

Coz ceny sie zmieniaja dosc szybko, ale i tak kosztowalo to sporo mniej a
wydajnosciowo w zastosowaniach o ktorych mowa - roznica pewnie znikoma

Pozdrawiam