RATUNKU! Bad pixele mi sie pojawiaja 1 po 2! :(((

Autor: Bejo (bejo_at_N05P4Mebrzozow.net)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 23:19:46 MET

Cos dziwnego sie dzieje z moim panelem LCD, jest to Philips 150B4CG, kupiony
5 dni temu.
Wczoraj nie mialem jeszcze żadnego bad pixel'a, a dzis popoudniu pojawil sie
pierwszy, sprawdzilem wtedy dokladnie czy nie ma wiecej, nie bylo.
Kilka min temu zauwazylem kolejny, zaczyna mnie to przerazac jak tak dalej
pojdzie to za kilka dni matryca bedzie wygladac jak muchomor, tyle ze poki
co w czarne kropki...
Na razie to tylko albo az 2 ciemne subpixele, jesli to podwojne subpixele to
do wymiany wg gwarancji, jesli pojedyncze to musza byc albo obok siebie albo
musi ich byc 4 :(

Napiszcie jakie macie doswiadczenie z Philips'ami i ewentualnie z servisem
tej firmy.

Czy to jest normlane ze te bad pixele pojawiaja sie tak z nienacka i juz po
kilku dniach?

Moze jesli pojawily sie jeden po drugim to znaczy ze matryca jakas wadliwa i
ze bedzie ich wiecej?

--
Bejo
www.ebrzozow.net