Re: Co jest kur...cze?!

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 23:04:29 MET

Przychodzi baba do lekarza:

> Ale jak sie trafi to bedzie chodzic, ja zaliczylem dwa z jednej bylem
> zadowolny z drugiej nie jestem :P Choc obie na via. Pierwszy na
> kt266A, drugi na kt333.

Ale tu nie o to chodzi. Kupowanie płyty to nie jest gra w totolotka -
albo sie uda albo nie... Płyta ma być stabilna i mam mieć pewność, że
każda zakupiona będzie stabilna(no powiedzmy, że 99,9% bo zdarzaja sie
wadliwe egzemplarze) W przypadku ECS procent problemów jest
zdecydowanie wiekszy i dlatego nie mozna powiedzieć, że płyty ECS są
dobre. Fakt czy są dobre czy nie potwierdza ilość problemów a nie ilość
działających zestawów. A problemów jest na pewno wiecej niż w przypadku
innych producentów. A w przypadku sławnej K7S5A to była plaga

--
#Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl
#GG:503647