Stara drukarka HP Laserjet 4 plus [dłuższe]

Autor: Jendreck (_at_gazeta.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 22:33:42 MET

Po prostu stara solidna drukarka, nie do zajechania i w dobrym stanie. I
wszystko byłoby OK, tylko jak chce drukować dwustronnie to na drugiej
stronie mam ciapki jakby mały kotek z brudnymi łapkami sie przespacerował
po kartce.
Odczekanie, aż kartka ostygnie też specjalnie nie pomaga, choć raz
drukowałem na kartkach, które przeleżały się prawie tydzień (recyckling
domowy :-) i druga strona była OK. Co jest tego przyczyną, grzałka za
słaba (nawiasem mówiąc jak sie załącza to przez moment jest prawie 16 A i
prawie 2,4 kW - mierzyłem, bo mi ciut żarówka przygasała, ale panowie z
serwisu twierdzą, że to normalne, zresztą kumpel ma tak samo), czy coś
innego ?

--
Pozdrowienia
Jendreck