Re: Wybór konieczny....

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 21:29:25 MET

".: Grzegorz" <ramones_at_op.pl> wrote:

> I kto tu mówi o markowych produktach? Kilka postów wcześniej
> wyśmiałeś potrzebę markowej płyty, pamięci i zasilacza.

Czyli jednak "Polska jezyk, trudna jezyk". Po pierwsze znajdz dokladnie
gdzie sie nabijalem bo ja napisalem tylko, ze to nonsens. Po drugie
odnosilo sie to tylko do koneicznosci stosowania do Radeonow.

> Użytkownik BMW mówiąc, że to lepsze auto od Mercedesa też wprowadza
> ludzi w błąd? Mylisz pojęcia.

A jak to ma sie do dyskusji? Przeczytaj jeszcze raz watek bo wyraznie masz
problem ze zrozumieniem dyskusji.

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,