Do uzytkowników LCD EIZO L557.

Autor: PARKER (adamparker_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 17:57:38 MET

Jestem od wczoraj szczesliwym posidaczem monitora LCD 17" EIZO L557.
Pracuje ze zlaczem DVI - mam karte MSI GF4Ti4200 . Windows XP Pro z SP1.
Monitor ten jest identyfikowany jako przez Windowsa jako Monitor Plug
and Play. Nie znalazlem nic na plytce instalacyjnej dolaczonej do
monitora. Niby tam jest napisane cos na ten temat ale jak zaczynam
wyszukiwac recznie sterownika do monitora na tej plytce cd to tam
zadnego nie ma. Szukalem tez na stronie www firmy EIZO ale tez nie
znalazlem. Czy tak ma byc czy jest jakis sposob zeby windows
identyfikowal ten monitor prawidlowo?? Mialem kiedys LCD Samsunga i tam
byl normalny sterownik. A moze przez to ze uzywam lacza cyfrowego DVI to
nie ma zadnego sterownika itp?
Przy rozdzielczosci 1280x1024 mam odswiezanie 60 Hz . Nie wiem czy to
jest prawidlowo?
Dziekuje z pomoc

adamparker_at_gazeta.pl