Re: Abit KT7A raid

Autor: Andrzej \ (scsii_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 17:55:39 MET

Użytkownik "Pawel K." <anty_at_spam.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie
> JEstem posiadaczem abita kt7a raid z prockiem athlon 1.4 ghz i
zastanawialem
> sie nad wymiana na szybszy. Jaki maksymalnie procek mozna zainstalowac
na
> tej plycie glownej? Dokladny opis znajdziecie
> http://www.abit-poland.com/prod_mb_show.php?id=57 Pozdrawiam

Sprawdz posty na alt.comp.periphs.mainboard.abit, przydac sie moze rowniez
ten link http://mysite.verizon.net/res0exft/cpu.htm - glownie info o KT7,
ale tez pare tipow dla KT7A.

Jak mnie pamiec nie myli, to ludziska wkladali w te plyte zarowno Palamino
jak i Thoroughbred (te to chyba glownie chodzily jako 17x133).

Pozdrawiam