FDD wiesza kompa

Autor: Grzechu (megagrzechuWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 16:47:53 MET

Witam i prosze o pomoc!

Od pewnego czasu komputer wiesza mi sie podczas odczytywania lub zapisywania
danych na dyskietce. Czasami system padnie nawet z racji samego trzymania
dyskietki w stacji. Zwis kompa polega na tym, ze obraz zastyga, a kursor myszki
ani drgnie. Jedynym sposobem na wyjscie z opresji jest reset. Nie chce Wam
nasuwac odpowiedzi, ale stacja FDD ma ponad 6-7 lat - moze nadaje sie do
wymiany.
Nie wiem co sie dzieje! POMOZECIE?? ;-))

Pozdrawiam.
GRZECHU