Re: Podlaczenie UPS przez listwe ?

Autor: Saiko Kila (saikokila_at_idea.sucks.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 16:22:27 MET

Construct Bucz (firepunch-----zabezpieczenie-----_at_go2.pl) wrote in its awkward message:

> no ja tez wlasnie tak mam i sie zatstanawiam teraz... tyle ze ja mam
> kiszke: w srodku dwa bezpieczniki 10A + 2 warystory

Dzieki za te uwagi. Podlacze UPS przez listwe, zreszta aby podlaczyc
odwrotnie musialbym miac jakas specjalna wersje albo przerabiac wtyczke,
a tak naprawde chodzi mi przede wszystkim o funkcje przedluzacza.
Zauwazylem, ze stara listwa Lestara ma podany czas reakcji na przepiecia
<15ns, a ta nowa Evera dluzszy, <50ns. Czy to moze miec znaczenie ?
Listwa Evera jest tez prostsza konstrukcyjnie, odrobine.

Pozdrawiam,

--
Saiko Kila-----Name of my email server is invalid-----GG: 4088862
Linux is like wigwam - no windows, no gates and an apache inside.