Re: Soltek SL-75FRN2-RL - pamiec i dzwiek.

Autor: Saiko Kila (saikokila_at_idea.sucks.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 16:12:19 MET

Construct Daniel 'CormaC' Bartosik (cormac82_SPAM_PRECZ__at_o2.pl) wrote in its awkward message:

> (...)
> Jest to mozliwe. Sam mam SL-75FRN2-L i po wrzuceniu BIOSu overclockerskiego
> pojawilo sie o wieeele wiecej opcji taktowania pamieci niz AUTO. Ten bios
> nazywa sie chyba "power user bios" i napisany zostal przez ludzi z Solteka.
>
> Pozdrawiam!

Ha, myslalem, ze takie opcje beda dostepne po prostu w najnowszym BIOSie
ze strony producenta. Poszukam wobec tego tej "nieoficjalnej" wersji !

Dziekuje za info i pozdrawiam,

--
Saiko Kila-----Name of my email server is invalid-----GG: 4088862
Linux is like wigwam - no windows, no gates and an apache inside.