Re: Problem z nagrywaniem plyt.

Autor: Krzysztof Wolski (cysio123_at_interia.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 15:02:30 MET

Bartosz 'Beerman' Mierzwiak wrote:
> Mam dość nietypowy problem z nagrywaniem zarówno płyt CD jak i DVD.
> W obu przypadkach, proces nagrywania płyty przebiega pomyślnie, ale
> weryfikacja zapisanych na nośniku danych generuje błędy. Po nagraniu
> cześć zapisanych danych na płycie nie jest dostępna, przy próbie ich
> odczytu dostaje: Input/Output error. Dzieje się tak zarówno w
> przypadku nośników CD nagranych w napędzie CD-RW (Teac 540W) jak i
> płyt DVD i CD wypalanych za pomocą DVD-R LiteOn 411S. Na różnych
> nośnikach. Więc chyba winy za to nie ponoszą same napędy.

Ja proponuję ci sprawdzić oba napędy kolejno na pierwszym kanale IDE.
Odpiąć jeden z tych dysków i zamiast niego wstawić nagrywarkę. Jestem za
uskzodzoną taśmą albo kontrolerem. Pół biedy jak masz np transmisję źle
ustawioną. Acha, no i nośniki tylko te lepsze...

--
Pozdrawiam  || ECS K7VZA, Duron 800, 392MB, GeForce 2MX,
Krzychu W.  || Seagate 20GB, LG 52x & 32/10/40x, HP DJ840