Re: duron 1400 Appleberd czy braz?

Autor: Lukasz (rayd3n_at_interia.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 14:09:11 MET

>Witam
>Zamierzam kupic jeden z wyzej wymienionych prockow i mam pytanie. Ktory
>oplaca sie bardziej kupic, ten z zielonym laminatem czy brazaowym.
>Oczywiscie bede go krecil i atlonizowal :), pod tym katem przeciez kupuje.
>Wiec, ktory sie bardziej oplaca kupic, i czy w ogole kolor laminatu ma
>jakies znaczenie (oprocz tego, ze trudniej laczyc mostki).

Lekko sie wtrace...Osobiscie posiadam Duron'a 1400 Applebred na zielonym
laminacie (chodzi na Asus'ie A7N8X-X). Podkrecilem go do 2.0 GHz (FSB333 x
6) i chodzi bardzo ladnie i stabilnie. Co prawda jeszcze nie przerobilem go
na Athlon'a, ale z czasem sie za to zabiore. Jeszcze tylko mam problem z
temperatura, bo wynosi ona ok. 47 stopni przy takim podkreceniu (pewnie to
wina kompa ktory stoi w niefortunnym miejscu). Pozdrawiam!