Re: Chlodzenie wodne - kupic czy nie ?

Autor: Kubu$ (kubuss_at_go2.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 11:15:25 MET

> Hmm, _żadna_ powiadasz ? bo ocecnie na procu mam Titana który szumi (nie
> chodzi o silnik tylko o szum powietrza) jak oszalały, do tego mam cooler
> na graficze który rzęzi i musiał bym go oddać do naprawy - a to oznacza
> brak grafiki przez 2 tygodnie, wiec nie mów mi że różnica bedzie żadna.

Tez mam Radeona 8500 i tez mi rzezil niemisiernie, najmniejszy a
najglosniejszy. Ale poradzilem sobie z tym, kupilem na allegro komplet
radiator z wentylatorem CoolerMastera taki co chipserow lub grafik, stary
radiator podwazylem lekko srubokretem i sie odbleil, zmylem resztki kleju,
nakleilem nowy radiator (ma tasme dwastronna) i teraz nie ma porownania, w
ogole go nie slychac po odlaczeniu reszty wentylatorow ;))

--
Pozdrawiam
Kubu$