Re: Problem z pracą w trybie DualChannel

Autor: drat (dratewka_78_at_wp.pl.no_spam)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 10:38:50 MET

Przepraszam za tak pózną reakcję, ale po prostu nie mam sieci w domku.

Są to 2 kości KingMax DDRAM 256MB PC400 kupione razem ( sprawdzone numerki
serii )

Próbowałem przy standardowych ustawieniach biosu czyli 2500+ ( 11*166 ) i
3200+(11*200)
( podniesienie napięcia napięcia z 2.6V na 2.9V nic nie daje )

bios każdorazowo wykrywa tryb DualChannel,

p.s. spotkałem znajowego z identycznym problemem ( ta sama płyta i proc, co
do pamięci nie wiem )

--
pozdrawiam,
drat