Re: Radeon 9200 VIVO

Autor: Bartek (hiszpanin_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 07:14:22 MET

> Zaczne moze od poczatku:
> System XP Pro, Karta Radeon 9200 HIS Vivo, plyta GA 7VAXP.
> System znajduje mi dwie karty graficzne, jedna Radeon 9200 a druga to
R9200
> HIS VIVO, z tym ze jest on Secondary.
> W kazdym badz razie nie zainstaluja mi sie sterowniki do Video WDM.
Probowalem
> juz na rozne sposoby i poprostu ich nie ma. System nie widzi VideoIn
(przewod
> ze sygnalem byl caly czas podlaczony) W MMC tez nie ma VideoIn probowalem
> MMC 7.7.0.1 i MMC 8.7.0.0 i nie ma.
> Zaden program do capture nie widzi sygnalu ;((((((

W zakładce: "kontrolery dzwieku, wideo i gier" powinieneś zobaczyć 2
urządzenia od Video WDM (sterowniki do przechwytywania i obróbki obrazu).
Wtedy urządzenia grabujące mogą przechwytywać strumień video. Jak na mój
gust to karta jest chyba uszkodzona, bo brak VIVO nie wchodzi chyba w
rachubę...? Tak więc nie wiem jak mogę pomóc.....

Bartek