Re: Logitech Cordless Desktop

Autor: Bucz (firepunch-----zabezpieczenie-----_at_go2.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 02:26:14 MET

Dnia 2003-11-30 22:23, Użytkownik PrzemekP napisał :
> Witam,
>
> Czy ktoś z grupowiczów korzysta z tego zestawu lub z samej myszki Logitech
> MouseMan Optical i używa do zasilania akumulatorków? Jeśli tak to jakiej
> pojemności i na jak długo starcza taka para akumulatorków do zasilania
> myszki?

w mx700 sa 2x duze paluszki 1800mAh i wystarczaja na 12h bardzo
intensywnego grania lub 3-4 dni normalnego uzywania powiedzmy 8h/dobe
przy kompie... takze nie nastawiaj sie na rewelacje

wnioskuje ze MouseMan Optical bedzie dluzej biegal bo mx700 jest
bardziej "wypasiony" w elektronike

ps.bez crosspostingu mi tutaj

--
Bucz
news://news.gazeta.pl/alt.pl.wirelesslan - Niecenzurowana grupa WLAN