Re: Jak przeniesc system z duzego na mniejszy???

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 01:48:55 MET

Użytkownik "Norbert" <norbert.kaminski_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> No i juz wiem co i jak...w PM poprostu gdy zmniejszam roamiar partycji
> jedynej i glownej na moim dysku systemowym wyskakuje blad nr 100.
> I pisze ze partition is BAD.
> Sprawdzilem..partycja jest jak najbardziej ok.
> Juz mi sie koncza pomysly bo co nie zrobie to coraz wiecej
> niewiadomych

Tu poczytaj: http://www.powerquest.com/support/primus/id4374.cfm

Na twoim miejscu nie korzystałbym z PM. Wiem, że ciężko się przestawić,
ale wiele razy widziałem posty o zawieszeniu się tego programu, zaś
postów o podobnych problemach z BootIt nie spotkałem... (myślę
oczywiście o angielskojęzycznej grupie dyskusyjnej poświęconej wyłącznie
BootIt). Poza tym jest on polecany na grupach microsoft.*.

Wykonaj kopię MBR (Backup... first track w BootIt), żebyś miał do czego
wracać, i zrób to samo spod niego. Jeśli zaproponuje ci naprawę czegoś w
tabeli partycji - zaakceptuj to, ten program rzadko się myli. Choć
oczywiście głowy nie dam ;-).

--
M.
/odpowiadając zmień px na pl/