Re: UPS a spadki napiecia.

Autor: Bartek (bnowakowski_at_pioma.com.pl)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 12:59:04 MET

Podejmując temat, kilka dni temu w nocy była awaria sieci energetycznej
dostarczającej prąd do mojej miejscowości. Silne wiatry i inne takie tam
spowodowały awarie 1 fazy... Wstałem o 5:30 do pracy, było jeszcze ciemno i
kiedy zapaliłem światło - żarówki ledwo się tliły. Szybko zmierzyłem
napięcie w gniazdku i okazało się że zamiast 220 było 75V.... Czujecie jaka
kaszana? Ale co za chwilę zobaczyłem dziwnego.... Komputer włączyć się nie
chciał, ale za to monitor normalnie działał. Mój 17" AOC 7Glr normalnie
funkcjonował na 75 voltach..... Jak to wyjaśnić?

Bartek.