Re: DMA vs. PIO nic nie pomaga, POMOCY!!!!

Autor: Tomasz Nidecki (nie.pisz.na.ten.adres_at_tonid.net)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 12:42:01 MET

achtung <achtung_at_tenbit.pl> wrote in

> 1. Menezer urzadzen wskazuje iz napedy dysków twardych pracuja w
> trybie PIO, mimo, iz właczylem opcje: "UZYWAJ DMA GDY DOSTENE"

Nie sadze, by to pomoglo w Twoim przypadku, ale WinXP jest tak "madre",
ze dopiero na stronie supportu technicznego dowiedzialem sie iz, jesli
dysk pracuje w trybie PIO, mimo, ze masz wybrane "uzywaj DMA gdy
dostepne", to nalezy:

1. przestawic na "tylko PIO"
2. nacisnac OK
3. ponownie wejsc do konfiguracji zaawansowanej
4. przestawic na "uzywaj DMA gdy dostepne"
5. nacisnac OK
6. ponownie wejsc do konfiguracji

i moim oczom ukazal sie dziwny widok - otoz po takiej zmianie ustawien
mam dyski chodzace w DMA, choc wczesniej nijak nie udawalo mi sie do tego
dojsc. Ot i inteligentny system...

--
tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
tonid_at_tonid.net http://tonid.net http://endemic.org