podkrecenie celerona 466

Autor: Paweł (pawelral_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 11:51:36 MET

Mam pytanie oto takie

chce podkrecić troche celerona bo niektóre filmy sie zacinają - a żeby dać
wiekszego trze by zmienić przejściówke FC PGA
Dlatego próbuje podkrecić.
Na płycie co prawda moge zwiększyć mnożnik o 2 nawet- ale jak to robie
procesor jest dalej wykrywany jak wcześniej.
POmyslalem że może podkręcił bym całą szyne z 66 na 100 mHz i dał inny
mnożnik
Ale Czy mój celeron to wytrzyma /.?Czy celerony takie mogą chodzić na
100Mhz ?

Czy uda mi sie go jakoś inaczej podkrecić?
w biosei nie ma żadnych opcji- wszyastko jest zworkowe-
płyta slot1- na przejsiu PPGA -370 jest cel466.....